Prestosa Navidá 2021


¡Prestosa Navidá 2021!

Tiempos difíciles n’una época bien familiar y especial, por eso, si puedes, bebe unos culinos en compañía de los tuyos o polos que falten. Piensa neses persones que tantu eches de menos, recuerda’l to meyor momentu con elles y dedíca-yos el siguiente culín que vaigas tomar.

“La vida ta fecha de momentos y que meyor que quedase colos bonos.”

Felices fiestes lloquinos, sé que os tengo un pocu abanaos y tengo munches coses pendientes de estos dos últimos meses, la semana que viene prometo un post poniéndovos al día de todo, con los eventos y actividades pendientes de contar, sólo os adelanto dos noticies que fueron les más relevantes pa mí, una a nivel general para la sidra asturiana y su cultura, ya que la cultura sidrera asturiana es la candidata española para ser Patrimonio Cultural Inmaterial de la Humanidad por la Unesco y la otra personal pero sidrera, ya que desde Noviembre vuelvo a trabajar en un proyecto sidrero con el que estoy muy motivada, es decir con Sidraturismo Asturias y esto junto al pequeñu terremotín me absorbe munchu tiempu. Os lo comento todo con más detalle en el siguiente post.

Ser felices, tastiar muncha sidra y cuidaivos, que el bichu sigue presente. Un abrazu lloquinos/es, vémonos polos chigres. Tallueu!

Loca por la Sidra - 24/12/2021

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *